Ako servisný technik ste kľúčovým hráčom


Ako servisný technik zodpovedáte za opravu, údržbu, servis a testovanie bezpečnosti elektrických a motorových vysokozdvižných vozíkov v prevádzkových priestoroch u zákazníkov.

Taktiež budete diagnostikovať poruchy na mechanických, hydraulických, elektrických a elektronických systémoch, potrebné pre zníženie počtu potenciálnych príčin porúch a ich opráv.

Spoznajte spoločnosť STILL ako zamestnávateľa: Silná značka. Jeden tím. Líder v inováciách. Skvelý zamestnávateľ.

Servisný technik

Máte záujem o prácu v našom servisnom tíme? Naše aktuálne voľné pracovné miesta:

Ako jazdiaci servisný technik pre manipulačnú techniku STILL v oblasti Žilina a okolie ste jedným z kľúčových hráčov.


Ako jazdiaci servisný technik pre manipulačnú techniku STILL v oblasti Myjava, Senica, Malacky ste jedným z kľúčových hráčov


Ako jazdiaci servisný technik pre manipulačnú techniku STILL v oblasti Bratislava ste jedným z kľúčových hráčov


Ako stacionárny servisný technik pre manipulačnú techniku STILL v oblasti Púchov ste jedným z kľúčových hráčov


Ako jazdiaci servisný technik pre manipulačnú techniku STILL v oblasti Považská Bystrica, Ilava, Nová Dubnica, Dubnica n/ Váhom ste jedným z kľúčových hráčov


Ako jazdiaci servisný technik pre manipulačnú techniku STILL v oblasti Košice, Prešov ste jedným z kľúčových hráčov

Rozhovor- Servisný technik STILL Slovensko

  • Meno: Stanislav Bagin
  • Lokalita: Bratislava a okolie
  • Kľúčový hráč v spoločnosti STILL SR od: 12. decembra 2013
  • Pozícia: Jazdiaci servisný technik

Ako si sa dozvedel/ste sa dozvedeli o spoločnosti STILL a že hľadajú zamestnancov/servisných technikov?  

Zaujala ma ponuka spoločnosti na pracovnom portáli Profesia.sk, kde hľadali servisného technika. Mal som už skúsenosti s opravou vozíkov a táto práca ma bavila, takže som chcel pri nej zotrvať. V STILL som napokon už 4, 5 roka, som tu spokojný. Práca servisného technika je zaujímavá, rozhodne nie stereotypná a často plná výziev.

Čo rozhodlo o tom, že ste/si túto prácu prijal/i?

Bola to práca, ktorú som už poznal a chcel naďalej robiť. Benefitom, ktorý potešil, bol 13. plat, ako aj 5 dní dovolenky naviac i tretí dôchodkový pilier, ktorý využívam. Veľmi mi vyhovuje pracovný čas, keď viem, že ráno idem do práce a večer môžem byť doma s rodinou. U predchádzajúceho zamestnávateľa sme totiž mávali dosť výjazdov po Európe. 


Aký je tvoj/váš typický pracovný deň? Čo je náplňou práce servisného technika? 

Môj pracovný deň začína o 7.00 ráno. Väčšinou už viem, čo ma čaká a ku ktorému zákazníkovi pôjdem. Základnou náplňou mojej práce je pravidelný servis vozíkov, ich bežná údržba, technická kontrola, opravy podľa potreby zákazníka. Najviac ma bavia opravy, ktoré nie sú až také bežné, a pri ktorých sa musí človek aj trocha zamyslieť. 


Zažil/i ste/si pri svojej práci nejaký kuriózny prípad?

Kuriózne sú niekedy dôvody, pre ktoré nás volajú na opravu. Stalo sa mi napríklad, že zákazník tvrdil, že je vozík pokazený, lebo mu za jazdy niečo kvapká na hlavu. Vysvitlo, že mal rozbité strešné sklo.

Tiež si pamätám na prípad, kedy zákazník volal, že má niečo na vozíku zlomené a vozík nefunguje. Keď som prišiel, vozík bol skutočne veľmi pokrivený. Až potom nám skladníci povedali, že vozík spadol z dvojmetrovej rampy. Oprava trvala pár dní, trochu dlhšie ako bežne, ale podarilo sa nám ho spojazdniť a bez problémov funguje doteraz.  


Čo sa ti/vám na spoločnosti STILL páči najviac? 

Okrem už spomínaných benefitov ako 13. plat a dovolenka naviac, je to atmosféra. Vládne tu taký nepísaný benefit, že firma vás podporí aj v prípade súkromných ťažkostí. Takisto kolegovia sú veľmi priateľskí a ochotní, pomôžu, poradia. Ešte sa mi nestalo, že by mi niektorý povedal nie, keď som si náhodou nevedel rady. 

Je fajn, že párkrát do roka sa stretávame aj s kolegami, ktorí pracujú 100 km ďaleko a máme možnosť spoznať sa, vymeniť si skúsenosti. Vidíme sa hlavne na firemných akciách - firemná lyžovačka vo februári, v júni je to zas letná porada, ktorá býva v piatok, potom ostávame v hoteli a máme voľnočasový program až do nedele, či tradičný vianočný večierok.

 

Môže ísť do firmy pracovať aj človek bez skúseností?

Určite áno. Osobne si myslím, že človek nikdy predtým nemusel opravovať vozíky, stačí mať technické myslenie, byť šikovný a mať záujem o prácu. Dá sa to naučiť rýchlo, sám som začínal tak, že som predtým vozík videl len na obrázku a v sklade a naučil som sa.

STILL tiež ponúka zaškoľovací plán. U mňa, už ako skúsenejšieho servisného technika, sa týkal najmä oboznámenia s diagnostickým a katalógovým programom firmy, s programom na tvorbu zákaziek. Ale firma dokáže záujemcu zaškoliť od úplných základov. Zaškoľovací plán prebieha pár týždňov v dielni v Nitre a na školenie sa chodí aj do Prahy. Tejto práce sa teda určite netreba báť. 

Nájdite svoju pozíciu v našom tíme

Prečo patríme k popredným svetovým dodávateľom špecializovaných intralogistických riešení na mieru, špičkových vysokozdvižných vozíkov, skladovej technológie, softvérov a službieb? Pretože máme prvotriedny tím. Každá pracovná pozícia je u nás obsadená tým správnym spolupracovníkom, navzájom si pomáhame a vďaka výbornej spolupráci vznikajú perfektné riešenia. Aj vy máte príležitosť zohrávať veľmi dôležitú rolu v našej spoločnosti, kde sa stretnete s novými osobnými a pracovnými výzvami. Vaše nasadenie sa Vám vyplatí, pridajte sa k nám a zdieľajte naše úspechy.